Sunday, November 13, 2016

我回來了

今天突然心血來潮 翻了翻部落格
整個感覺就是“我以前都寫了些什麽啊?!”
不過就因為那些有的沒的 才足以讓我回憶起那些快被我遺忘的事兒

很多事不是我們忘記了 而是根本就不想去回憶
當那段回憶又再湧上心頭 才愕然發現根本就忘不了

曾經很傻很傻 以為付出的都會得到回報
後來才知道 不是每個人都會把你的付出當回事
所以現在選擇冷漠 選擇狠心

你永遠不會知道 你口口聲聲說“變了”的那個人
是經歷了多少不好的事情 才會變成今天的模樣
我們需要長大 我們也會改變
而長大讓我學會了沉默
不需要把每件事都告訴別人 因為根本就沒有人會去在乎




-yun-

1 comment:

  1. Defying sign up the error in Binance? Are you unable to perform a Binance account? If yes, take productive assistance from the well-versed professionals by making a call on Binance contact number 800-665-6722 which works around the year. The agile and adaptable executives are skilled and assist in the right direction that provides latest answers and improvement steps to reduce the error.The executives are working throughout the 365 days and make sure users don’t face any error while performing the resolutions provided by them. https://www.cryptophonesupport.com/exchange/binance/

    ReplyDelete